1. Încheierea contractului:
Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă
obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter
neobligatoriu. Dând clic pe butonul “Comandați și plătiți”, transmiteți o
comandă obligatorie privind bunurile din coșul de cumpărături. Prin apăsarea
butonului ”Comandați și plătiți”, recunoașteți în mod explicit că, în cazul în
care vom accepta comanda dumneavoastră, veți fi obligat să plătiți prețul
respectiv de achiziție al comenzii. Confirmarea primirii comenzii este emisă
imediat după trimiterea comenzii și nu constituie acceptarea contractului. Vom
accepta comanda dumneavoastră prin trimiterea unei confirmări a comenzii prin
e-mail sau prin expedierea bunurilor în termen de două zile.
2. INSTRUCȚIUNI
PRIVIND RETRAGEREA DIN CONTRACT
Dreptul de retragere
Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract,
fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu ziua în
care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul,
indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne
informați (TAKODA AUTOMED GROUP s.r.l., Tel.: 0765.097.002 , email: office@armster.ro)
cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract,
utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă e-mail).
Puteți folosi modelul de retragere de mai jos; folosirea lui nu este însă
obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să
trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de
expirarea perioadei de retragere.
Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate
plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, mai putin costurile livrării
fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la
data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă
retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași
modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția
cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru alte mijloace; în orice
caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la
momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind
valabilă data cea mai apropiată.
Puteți trimite înapoi bunurile sau le puteți înmâna FAN Courier,
fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de
la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este
respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de
14 zile.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor
care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea
naturii, calităților și funcționării bunurilor.
SFÂRȘITUL INSTRUCȚIUNILOR REFERITOARE LA RETRAGERE
Model de formular de
retragere:
Completați și returnați acest formular la adresa de email
office@armster.ro dacă doriți să vă retrageți din contract:
Vă informez/Vă informăm * prin prezenta cu privire la retragerea
mea/noastră * din contract:
Referitor la vânzarea următoarelor bunuri*:
Prestarea următoarelor servicii *:
Comandate la data de */primite la data de*:
Numele consumatorului (consumatorilor):
Adresa consumatorului (consumatorilor):
Numarul de cont in care doresc returnarea banilor:
Data:
________________________________
*Ștergeți după caz.
3. Exceptări de la
dreptul de retragere:
In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu
profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de
furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau
determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod
clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu
sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de
igienă, daca au fost desigilate după livrare.
4. Dreptul de
returnare de până la 30 de zile de la primirea bunurilor:
Pe lângă dreptul legal de retragere menționat mai sus, vă
acordăm o garanție de returnare pentru perioada de 30 de zile de la primirea
bunurilor. Astfel, puteți anula contractul și după expirarea perioadei de
retragere de 14 zile prin returnarea bunurilor către noi în termen de 30 de
zile de la primire (perioada începe în ziua următoare primirii bunurilor),
atâta timp cât bunurile sunt în ambalajul original și sunt complete și atâta
timp cât nu au fost folosite sau deteriorate și atâta timp cât nu constituie
bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului sau care sunt clar
personalizate sau bunuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de
protecție a sănătății sau de igienă dacă au fost desigilate după livrare.
Expedierea este suficientă pentru a respecta termenul limită.
Bunurile trebuie sa fie expediate înapoi la: TAKODA AUTOMED
GROUP S.R.L., Romania Branesti Jud Ilfov , Str slt. Petre Ionel Nr 1, tel
0766.097.002
Garanția returnării convenită prin contract nu afectează
drepturile și revendicările dumneavoastră legale.
5.Expediere:
Livrările sunt în principiu valabile numai în România.
6. Garanția:
În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale
evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă
rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul
transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a
adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale.
Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de
garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la
conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și , în cazul în care
sunt îndeplinite cerințele legale , alte cereri de reducere a prețului sau de
retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea
daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastră.
7. Costuri de
Expediere:
Comanda dumneavoastră plasată la armster.ro este expediată prin
intermediul partenerului nostru de transport Fan Courier. Taxa poate suferi
modificari in functie de coditiile comerciale oferite de tranportator.
8. Plata:
Plata se poate efectua în principal cu cardul de credit / debit
(MasterCard și Visa) prin intermediul MobilPay sau în numerar la livrare. Nu
vor fi aplicate reduceri pentru plata promptă în numerar. Ne rezervăm dreptul
de a oferi metode de plată specifice numai pentru livrarea solicitată, de
exemplu, numai metode pentru a ne asigura riscul de credit.
Plata prin card de credit
Plătiți imediat în timpul procesului de comandă, introducând
datele cardului dumneavoastră de credit. Odată cu expedierea, cardul
dumneavoastră de credit va fi debitat cu suma concret facturată, după deducerea
reducerilor, după caz, a voucherelor etc. Bunurile care au fost efectuate
conform specificațiilor clientului sau care sunt personalizate în mod clar duc
la debitarea imediată a cardului dumneavoastră de credit cu suma concret
facturată după deducerea reducerilor, a voucherelor etc.
Plata prin card de credit in rate
Plătiți imediat în timpul procesului de comandă, introducând
datele cardului dumneavoastră de credit. Imediat ce datele cardului au
introduse se va afisa interfata de selectare a numarului de rate in care doriti
efectuarea platii.
Plata în numerar la livrare
Plata pentru bunuri se va face în numerar la livrarea coletului,
în suma indicată pe factură. În cazul unei retrageri conform Secțiunii 2,
rambursarea se face prin transfer bancar. Pentru aceasta, avem nevoie de datele
dumneavoastră bancare, care pot fi păstrate cu ușurință și în siguranță în
contul de client. Ne rezervăm dreptul de a emite un voucher având o valoare
egală cu bunurile returnate în cazul în care nu introduceți detaliile
dumneavoastră bancare după atenționări repetate.
9. Prețuri:
Prețurile noastre sunt exprimate în RON și conțin TVA care este
obligatorie.
10. Rezerva
proprietății:
Până la plata integrală, bunurile rămân în proprietatea noastră.
11. Comunicări prin
mijloace electronice:
Comunicările legate de contract pot avea loc prin mijloace
electronice.
12. Soluționarea
alternativă a disputelor:
Nu suntem nici obligați, nici dispuși să participăm la
procedurile alternative de soluționare a litigiilor în cadrul comisiilor de
arbitraj a consumatorilor.
13. Excluderea
răspunderii pentru link-uri internet ale terților:
Pe paginile noastre, folosim link-uri internet pentru a face
trimiteri către alte pagini de internet. Pentru toate aceste link-uri internet,
este valabil faptul că: Declarăm în mod expres că nu avem nicio influență
asupra stilului și conținutului paginilor legate. Astfel, ne distanțăm în mod
expres față de întreg conținutul de pe toate paginile legate aparținând unor
terțe părți și nu ne însușim aceste conținuturi ca fiind ale noastre. Această
declarație se va aplica tuturor link-urilor internet afișate și pentru tot
conținutul paginilor către care se fac legăturile.
14. Limba contractului
/ stocarea textului comenzii :
Contractul se încheie în limba română. Textul comenzii nu este
stocat de către noi și nu mai poate fi accesat după finalizarea procedurii de
comandă. Puteți, totuși, să printați textul comenzii imediat după trimiterea
comenzii.
15. Drepturile asupra
fotografiilor:
Toate drepturile asupra fotografiilor aparțin companiei TAKODA
AUTOMED GROUP s.r.l.. Utilizarea acestora fără aprobarea prealabilă explicită
nu este permisă.
16. Identificarea
furnizorului
TAKODA AUTOMED GROUP
s.r.l.
Bucuresti – Sector
6
Romania
Tel.: +40765.097.002
E-mail: office@armster.ro
Înregistrată la
Registrul Comenrtului : J40/21494/2005
Cod de identificare
fiscală: RO18235735