Care sunt costurile de transport?
Pentru expedierea și returul articolelor, precum și costurile de ambalare firma noastra percepe un cost de 23 lei pe colet.
In cazul in care clientul percepe servicii de transport speciale, cum ar fi deschidere colet, livrare sambata, etc. pot fi percepute costuri aditionale ce vor fi comunicate in momentul confirmarii comenzii.
Care este termenul de
livrare?
Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în 2-5 zile
lucrătoare.
Cum pot fi sigur că am
plasat corect comanda?
În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost
depusă corect, verifică dacă ai primit confirmarea de comandă pe e-mail sau loghează-te
pe www.armster.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile
în rubrica »Comenzile tale«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă
aceasta nu a fost depusă corect, poți contacta serviciul nostru de relații cu
clienții prin telefon sau prin e-mail.
Cum îmi pot urmări
comanda?
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide
confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail și apasă pe link-ul de
tracking. Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o
confirmare de expediere, incl. un link pentru urmărirea expedierii.
Ce pot face în cazul
în care primesc un articol deteriorat?
În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat
sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna . Te
rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost
recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda
de plată indicată de către tine.
Ce este o livrare
parțială?
Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai
repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație
excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta
pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul
că primești cât mai rapid articolele comandate.
Prin ce firme de
expediție se expediază coletul meu?
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de
curierat partenere FAN Courier.
Adresa mea de livrare
poate fi diferită de adresa de facturare?
Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea
de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar să selectezi să introduci adresa de livrare dorită la rubrica »Adresă de livrare« in procesul de plasare a comenzii.
Pot schimba adresa de
livrare după depunerea comenzii?
Schimbarea adresei este posibilă pe armster.ro, în măsura în care
coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca
solicitarea ta să poată fi verificată direct. Contactează serviciul nostru de
relații cu clienții la numărul de telefon 0765.097.002. În cazul în care adresa
de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta
va fi returnat către noi. De îndată ce comanda a fost recepționată și
verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată
folosită la depunerea comenzii.
Pot solicita livrarea
comenzii și la un punct de ridicare/Pick-Up Point?
Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la
un punct de ridicare/Pick-Up Point.
În ce țări se livrează
produsele?
Comenzile depuse pe armster.ro pot fi livrate în
România, Bulgaria si Republica Moldova.